Etykieta reklamowa

etykiety cyfrowe etykiety cyfroweEtykieta reklamowa, lub po prostu etykiety samoprzylepne, służą do oznaczania produktów.
Większość etykiet musi posiadać atesty do użycia z produktami spożywczymi, więc nie można stosować przy ich druku szkodliwych substancji ani szkodliwych tuszy czy też kleju.

Muszą spełniać ściśle określone normy aby mógł zostać naklejone na żywność.

Istnieją również inne rodzaje etykiety, które są dla użytku poza przemysłem spożywczym i nie są one objęte tak ścisłymi normami.

Druk reklamowy

Druk reklamowy to jedna z ważniejszych gałęzi druku.

Ogólnie produkty reklamowe, które wychodzą z drukarni są jednymi z najczęściej zamawianych w dużych i małych drukarniach.

Firmy próbują reklamować się na różne sposoby za pomocą różnych materiałów drukowanych; na przykład banery i ulotki wizytówki.

Lub też aklejki reklamowe, które służą do: oznaczania produktów, do etykietowania produktów, do naklejania na samochody oraz na szyby w siedzibach firmowych.

Farby CMYK to substancje barwiące przepuszczające

Farby w ww. kolorach nie są określone jednoznacznie, toteż odcienie ich kolorów różnią się u różnych producentów, szczególnie w różnych regionach świata. Barwy wynikowe w metodzie CMYK otrzymuje się poprzez łączenie barw podstawowych w proporcjach (dla każdej z nich) od 0% do 100%.

Farby CMYK to substancje barwiące przepuszczające (lub rozpraszające) światło, czyli barwniki, tak więc łączy się je nie metodą mieszania tylko nakładania warstwami i dlatego barwa wynikowa może mieć od 0% do 400% koloru (czyli kolorów składowych).

Na kolory budowane według CMYK należy patrzeć jak na warstwy kolorowej, przepuszczającej światło folii.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK.

Widok do druku:

etykiety cyfrowe